Ne govorim več čez nobeno muzko
Od danes naprej. Čez nobeno zvrst muzke več. Če me kje vidite, slišite, preberete, sem vam dolžn 500€.
31 odgovorov v “Ne govorim več čez nobeno muzko”
Komentiraj
Next: Citat dneva »
Od danes naprej. Čez nobeno zvrst muzke več. Če me kje vidite, slišite, preberete, sem vam dolžn 500€.
iztokgartner
20.06.2008 ob 01:48
Niti čez rap?
pinkyy
20.06.2008 ob 06:14
in zakaj je to dobr???
M&M
20.06.2008 ob 08:05
a dej no. zakaj pa to?! te je kdo prestrašil?
claudyka
20.06.2008 ob 08:26
Razlog? Zakaj sploh, a ne posluša vsak tisto, kar mu paše?
čebelca
20.06.2008 ob 08:36
no prov potrudla sm se pa tuki iz šole komentiram k me tko firbec matra? ka se je zgodilo?
Zvita T.v.
20.06.2008 ob 12:54
Heh, kdo te je razjezu Tadej a?
Tadej
20.06.2008 ob 13:01
najprej sori, ker se mi ni dalo razlagat zakaj. iztok, niti čez rap!
razlog? naj odgovorim vsem naenkrat. ker sem pač v tem biznisu elektronske muzke kot veste, se najde seveda, še posebej v slo, večina ljudi, ki niso takšni ali drugačni pristaši nobene izmed edm zvrsti. tako sem začel opažat da nekateri, vendarle zagreti za druge zvrsti ala rock, hi-hop, rnb, jazz, vendarle opazijo v tem neko umetnino. včasih se mi je zdelo, kako more nekdo poslušat rock ali nu-metal ali kaj jaz vem kakšne zvrsti, čeprav jaz v komadih ne najdem nič oprijemljivega. nič kar bi me privlačlo. melodije v tej zvrsti sploh ne obstajajo zame.
no in nekaj časa sem tako, vse zvrsti primerjal s svojo, hkrati pa tudi postal toliko bolj pozoren in natančen nanjo. vse do te mere, da je postala tako “popolna”, da sem lahko katerokoli drugo, postavil na negativno stran, oz. vsem drugim nekaj manjkalo. tako seveda nisem dobil odobravanja z drugih strani, kadar je pogovor nanesel na muzko. in seveda so tudi včasih priletele kakšne zamere. sam sem pa človek, ki res težko prenaša, da mu kdo kaj zameri …
enostavno nisem znal slišat, lepote, katere druga ušesa slišijo v drugačnih zvrsteh. in zdaj vem da je. in zdaj vem da ljudje ne poslušajo krnekaj …
Zvita T.v.
20.06.2008 ob 13:13
A tole z zadnjim stavkom misliš resno?
Mnja, sama sem mnenja, da se je okrog glasbe brezveze kregat, tko kot okol tega, kakšen je tvoj tipl človeka. Sto ljudi sto čudi. Če nekdo posluša metal še zarad tega ni manjvreden, čuden, nerazgledan etc etc..
A veš katero vprašanje najbolj mrzim? “Kako musko pa ti poslušaš?” Grrr, kaj ti to pove o meni v prvih petih minutah srečanja in spoznavanja? Neki že, ne pa vse.
claudyka
20.06.2008 ob 13:29
Dober razlog, škoda da tega nisi pogruntal že prej. Ljudem, vsaj nekaterim, glasba pomeni življenja, odraža njihov način, … glasba jih preprosto predstavlja.
So pa spet tisti, ki poslušajo neko zvrst glase, ker je kao ” in ” ali pa ker jo posluša ” bodoča ” ljubezen. Pogosto poslušajo določeno zvrst samo zato, da bi bili sprejeti v družbo, v resnici pa jim to sploh ne paše.
Vse lepo in prav, če imaš rad neko zvrst in jo podpiraš, ni pa prav, da imaš druge zvrsti za manjvredne, kot si tudi ugotovil in priznal. Mislim da je to velik korak. In ker si sam prišel do tega zaključka, mislim da lahk brez skrbi še naprej govoriš o glasbi, vendar ne poveličuj samo svoje zvrsti, pač pa sprejmi tudi mnenja drugih.
Glasba je nekaj, kar nas povezuje, lahko pa tudi ločuje. Zato previdno z besedami, pa bo vse ok in nihče ti ne bo zameril.
Cheer up
Tadej
20.06.2008 ob 13:43
… in so tisti, ki poslušajo kar jih prisili radio poslušat
no to si že omenila z družbo …
poanta je v tem, da nisem razumel, zakaj pa oni poslušajo nwem neki čist tretjega in potem ko sem opazoval bratranca, kako uživa pri igranju kitare, sem vedel da tako tudi jaz uživam ob melodijah hs-ja. potem sem videl da je nekaj na tem, da imajo vsaka ušesa svoj posluh za glasbo.
resno mi je komercialna dance glasba podn, potem slovenska dance glasba. in ko sem nekoč definiral in primerjal slo dance in hs, sem opazil da dejansko ni neke velike razlike dandanes. kick prbije pri slo dance celo močneje kot hs, vendar je bila poanta v melodiji in petju zraven
to je bilo tisto kar je mene razlikovalo od ostalih poslušalcev.
zvita ja, resno sem mislil. preveč velik kolerik sem ko se gre za glasbo. prav tako mi ni bilo jasno zakaj si nekdo v avtu prbija, nwem nek jugo komad, ko pa, če mu je že to namen, da se izpostavi, lahko dobi veliko boljšo stilsko glasbo iz severa … pač moje mišljenje …
odgovor na to vprašanje bi mogel bit … splošen … ali si rocker, galaksija št.1 ali si pristaš dance glasbe, galaksija št.2 ali si pa nekje vmes kakšen mali planet - hip hop, rnb, rap, pop, ipd.
ampak debata je zmeri zanimiva, še posebej, če naletiš na koga, ki se na to ful spozna
claudyka
20.06.2008 ob 14:47
Saj znaš lepo povedati, brez zatikanja in kakšnih drugih problemov,( kot si napisal pri prejšnem citatu dneva
)
Če povem svoje mnenje, sem človek, ki lahko poslušam skoraj vse. Nisem nek fan določene zvrsti, zato tudi nikogar ne ” obtožujem ” če posluša nekaj, kar meni ne paše ravno najbolj oz. ne trdim, da je samo ” moja ” zvrst ta prava, ker lahko poslušam vse od rap-a, dance-a, house-a, pop-a, rock-a, … in nenazadnje narodne na veselicah če je treba.
Je pa pogoj, da je glasba primerna lokaciji. Če grem plesat, potem mora biti glasba takšna, na katero se lahko res naplešem, če mam slabe trenutke pač poslušam nekaj bolj mirnega. Če pa se mi zapaše, ” šraufati žarnice”, grem na rave party.
Odvisno kje sem in s kom sem.
Mogoče je narobe, ker nisem neka huda pristašica, vendar bolje tako, kot pa da bi recimo poslušala Rebelde samo zato, ker jih posluša vsa mladina in ker je to nadaljevanka.
Poznam neko punco, ki je rekla, da posluša Joksimoviča samo zato, ker je toooook lušten pa lep. Glasba ji sploh ni všeč, ampak dečko z Balkana je ” maneken ”.
Ob tem si rečem, da tok daleč pa še nisem in da sem še vedno čisto ” normalna ”.
Lahko bi rekla, da vedno najdem ustrezno glasbo za določeno počutje. In to mi je všeč, ker se mi ni treba z nekom ” kregati ”, ko naviva samo za svojo zvrst, ostalo pa zavrača.
Tadej
21.06.2008 ob 15:59
res te prime ob določenih razpoloženjskih trenutkih poslušat različno glasbo. sem pa mnenja, da tisti, ki so takšni ali drugačni pristaši elektronike, ne bodo zagotovo niti povohali rock, metal, ipd. no mogoče vsaj povohali, da bi ga vzeli za svojo zvrst, je pa melce prepozno …
in v današnjih časih, nisi vezan na muzko zgolj zarad muzke, temveč producentov. to se pa lepo vidi, tako kot si opisala primer z joksimovičem, rebelde. plus, problem je to, kot sem že napisal, da folk bo v večini seveda poslušal tisto, kar bo družba. če je tu zraven še alkohol, potem pa sloh ni pomembna glasba oz. sploh ne odigra nobene vloge. ljudje, premalo delajo tisto kar bi sami hotli, in več tisto, da ostanejo in …
posploševanje, ampak je jasno, saj to opažaš na vsakem koraku …
vlatka
22.06.2008 ob 00:44
ej,
pridi kaj naokoli, bova kakšno rekla o muziki
snow
22.06.2008 ob 21:23
ej,ti kar svoje mnenje povej,…ni vsem vse všeč pa saj je prav tako,…svet bi bil dolgočasen
Tadej
22.06.2008 ob 23:34
vlatka, ooo, midva pa bi res lahko razpravljala na dolgo in široko o muziki
snow, pa ja, kaj pa ko to rata preveč ofenzivno, oz. vsaj zgleda tako?
anka
23.06.2008 ob 15:20
Uf, tole je bilo pa sedaj presenečenje


V bistvu sploh nimam kaj dodat, razen tega, da se zelo strinjam s claudyko in končno se popolnoma strinjam tudi s tabo
ps: Če je na to odločitev vplivala tudi kakšna najina debata, sem prav ponosna
Tadej
23.06.2008 ob 15:29
seveda, delno tudi najine debate. ravno iz slednjih sem spoznal da ne smem bit tako ozkogled. od drugje pa to, da je vsaka muzka za nekoga in kot taka pomeni tistemu tudi veliko.
anka
23.06.2008 ob 15:49
Ej, super! Res! Samo to ne velja samo za glasbo, ampak na splošno. Če na svet gledaš s široko odprtimi očmi, in sprejemanjem nečesa drugega, življenje postane enostavnejše oziroma celo razumeš. Vsaj po moje.
In se tudi manj sekiraš, saj se nimaš za kaj, ker zastopiš. No, ravno vsega se res ne da razumeti, ampak vsaj sprejmeš. Tako je tudi sodelovanje z nekom, v kakršnem koli smislu, veliko lažje. In tako lažje ustvarjaš tudi na svojem področju, saj je konec koncev vse povezano.
Tadej
23.06.2008 ob 16:55
pa še kako sem pripravljen sprejemat mnenja drugih, sam k drugi potem mislijo da vem “preveč”, pa me ne jemljejo resno, ali pa se jim zdim neposredna konkurenca … beeed res
sparkica
23.06.2008 ob 17:07
Tadej, dozorevaš
Še malo, pa boš za oženit
Slovenceljni se od Slovencev razlikujejo/-mo po ozkoglednosti ali širokoglednosti - odvisno iz katerega kota v ringu gledaš. Iste debate ali vsaj isto goreče debate se da razvneti o športu (sploh fuzbalu), o lepoti, o dobroti, o pravičnosti in o vseh, kar je nekoč bilo visoko cenjeno, danes pa je bolj ali manj klišejsko prazno.Pri vsaki debati sta vsaj dve strani. Pri taozkoglednih strani vidita samo sebe in sta absolutno prepričani, da imata le oni dve prav (vsaka zase seveda), pri taširokoglednih pa vemo, da svet ni črno-bel, ampak da je vmes še cela gora barv in sivin in da lahko čisto lepo živimo z različnimi mnenji in pogledi na zgoraj omenjene teme, ne da bi se pri tem poklali, pobili, zgrizli, popljuvali in zmlatili.
Dobrodošel na taširokogledni strani
anka
23.06.2008 ob 17:47
No, ja, evo, se strinjam s sparkico! Dodala bi le še to, da ima vsaka stvar nek razlog, da takšna je in po navadi ljudje iz nevednosti kritzirajo, saj, če bi poznali ozadje oziroma bi jih zanimalo ozadje, bi na zadevo gledali drugače.
Jaz se vedno vpašam, zakaj nekdo tako razmišlja, zakaj je tako. Vedno je razlog. Ampak jaz na zadeve gledam široko in mi to ni problem sprejeti, kljub temu, da ne dobim vedno odgovora, tisti, ki pa na zadeve gledajo zelo ozko, pa se s širokim pogledom nikakor ne morejo sprijazniti, kar pomeni veliko živcev za prazen nič, zato smo tukaj širokogledni v veliki prednosti.
Tadej
24.06.2008 ob 01:32
za oženit sem že zdaj … maaa sem bil tudi kake 5 let nazaj. ta najbolj odrasel izmed vseh moje generacije
anka, tukaj še moraš dodat trenutni občutek, in v kakšnem stanju si. če si trenutno kolerik, ti ne bo nič pasalo. spreklel boš vse, poiskal ta slabe lastnosti v zvrsti, ki jo primerjaš s svojo, in tako postal čisti pristaš svoje; ne boš gledal z nepristranske strani.
claudyka
24.06.2008 ob 13:04
Ja človek kaj pa še delaš, da še nisi poročen
Bi lahko praznoval že peto obletnico, ou 
anka
24.06.2008 ob 13:12
O.K. To se dogaja tudi meni, če me recimo zjutraj vržeš iz postelje
vendar na splošno pa: al si dojemljiv, al pa nisi.
Tadej
24.06.2008 ob 13:30
ja, hm, sam kakšno punco bi rabo, a?
obletnico? ma dej, ne prirejam rojstnodnevne zabave, ne zapomnim si nobene obletnice … to res ni nekaj za mene. upam da si starša zapomnita, kdaj bom praznoval zlato obletnico
anka, dojemljiv? toliko delam na čustvih, ampak neka kemija vseen mora bit
anka
24.06.2008 ob 13:44
Ja seveda mora bit kemija, ampak v tisti smeri, čemur posvečaš svoj čas, posebno pozornost, življenje, dojemljiv pa govorim o smislu, ali nekaj sprejmeš, ali pa ne. Tukaj pa ni potrebna kemija, ampak razumevanje.
Tadej
24.06.2008 ob 14:44
ahaaa, razumem zdaj
meni sploh ni problem razumet kogarkoli, če ima res prave argumente, ne pa zato, ker reče “meni so všeč RBD muzke, ker so izvajalci tako ql” …
anka
24.06.2008 ob 14:58
Glede na ciljno publiko kaj drugega že ne moreš pričakovat. Vsekakor jih razumem
He, he, raje ne odgovori, ker mi boš postal dolžan oirote
Tadej
24.06.2008 ob 15:11
zaj si ti tud padla na toti O-iro z Ojem
?
itaq da so lušni. muzka pravš
pa veš da sem dobo povabilo od male, ko sem ji bil birmski boter, da bi šel z njo na koncert ?
anka
24.06.2008 ob 15:32
Z ojem govorim že od takrat, odkar evri obstajajo.
Drugi so pa papige ponavljanke
Hi, hi, upam, da si ji za birmo kupil pet medvedkov, da jih je lahko vrgla na oder.
Tadej
24.06.2008 ob 17:52
naaah, to pri 14 letih je že tako zahtevno, da bi verjetno tote medeke najraj raztrgala pa rekla, kje je moja flaša vodke
oz. vsaj grejo se neke zrele ženske 